dumma dig Stina ;)

När Stina och Mattias var och hälsade på senast fick jag ärva de två första böckerna (pocket) i Twilight serien eftersom hon hade fått dem inbundna i precent. "Trevlig läsning" tänkte jag men slängde mig inte direkt över böckerna. Men så en dag hade jag lite tid att ha ihjäl medan jag väntade på att tomas skulle komma och lägga sig. 2-3 dagar senare var jag inne på nästa bok. ca 2 dagar efter det var den oxå utläst... Nu vill jag veta hur det går! Kan inte sluta tänka på det. Jag är så nyfiken!

För er som då undrar så önskar jag mig fortsättningen *ler*

Kommentarer
Postat av: Stina

hehehe. jag sa ju det =)

2010-04-29 @ 12:07:36
URL: http://stinaochmattias.hemekonomi.com
Postat av: vicki

XD

2010-04-29 @ 13:00:20
Postat av: Kicki

hehe, ja har man väl börjat så är man fast sen :P

har du sett filmerna Vicki?

2010-04-30 @ 13:55:22
URL: http://kickiskrypin.wordpress.com
Postat av: vicki

ja, jag har sett båda två. Nu sitter jag som på nålar och bara väntar på den tredje! XD

2010-05-03 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0