jag kan inte sluta...

jag blev så förundrad av Susan Boyle (kolla förra inlägget) att jag fortsatte kolla runt på you tube.. Först enbart på Susan sen sökte jag på "got talent" för att se vad som fanns.

Jag bara måste visa er dessa klipp. Helt otroligt!

Greg Pritchard - bered er på en chock!

Natalie Okri - hon är 10 år och har en härlig röst!

Aiden Davis - vilka moves!

Paul Potts - fantastisk operasång!

Tayler - den tjejen kan yoddla!

världens farligaste komiker - hur kan man komma att tänka på att göra nåt sånt???

Kommentarer
Postat av: mamsen gittan

lyssnade på greg Pritchard och blev helt ställd,varm i kroppen och helt såld,han sjön som jag alltid har drömt om att kunna helt fantstiskt

2010-09-26 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0